Het team dat de uitdaging aangaat.
Het team dat de uitdaging aangaat.

Slagerij Knobbout steunt Tour for Live met bijzondere rode hoed

Zakelijk 848 keer gelezen

UDEN | Vaste klanten van Slagerij Knobbout kan het niet ontgaan zijn; de rode hoed die sinds enige tijd prominent in de vitrine pronkt. Dit is de 'Daniel den Hoed' hoed. Klanten die een donatie in de hoed doen, steunen het doel van Etienne Trum.

"Etienne Trum is een dierbare klant van ons", vertelt Frans Knobbout. "Hij gaat samen met zijn zwager en een goede vriend 'Tour for life' rijden. Vanuit het Italiaanse Bardonecchia fietsen zij in acht dagen naar Rotterdam. Hiermee halen ze geld op voor het Erasmus Medisch Centrum, Daniel den Hoed." Daniel den Hoed doet onderzoek naar therapie op maat: Lange tijd kregen alle patiënten met een bepaalde soort kanker dezelfde behandeling. Maar de genetische afwijkingen verschillen per persoon, waardoor een behandeling afgestemd op de patiënt tot betere resultaten lijdt.

Scharrelkipfiletlapje
Om dit unieke doel te steunen heeft Slagerij Knobbout een speciale actie bedacht waarbij een deel van de opbrengsten via team "Kick Cancer's Ass" ten goede komen aan Etienne's actie. "We hebben een speciaal product in de aanbieding. Een scharrelkipfiletlapje, gevuld met zoete paprika, mozzarella en zongedroogde tomaat om even lekker het Italiaanse sfeertje te pakken", aldus Knobbout. Het stukje vlees kost 1,95 euro per stuk en daarvan wordt 0,50 euro geschonken aan het goede doel.

"Hiermee brengt iedereen die dit product koopt deze unieke behandeling aanzienlijk dichterbij", aldus Knobbout. Voor meer informatie kijk op www.knobboutslager.nl.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant