Rob de Bruijn werkte jarenlang bij (inter)nationale reclamebureaus voordat hij in 2006 begon als zelfstandig reclamemaker. Rob: “Samen zorgen we ervoor dat je de harten van je doelgroep steelt”.
Rob de Bruijn werkte jarenlang bij (inter)nationale reclamebureaus voordat hij in 2006 begon als zelfstandig reclamemaker. Rob: “Samen zorgen we ervoor dat je de harten van je doelgroep steelt”. Foto: Henk van Esch

Reclamemaker Rob de Bruijn: ‘Steel de harten van je doelgroep’

Zakelijk 497 keer gelezen

REGIO | Reclamemaker Rob de Bruijn is de creatieve man voor alles waar je verhaal op kan staan, zoals digitale banners, flyers, websites, (online)advertenties, presentaties en meer. Rob kan het maken én zorgt ervoor dat het aansluit bij de gewenste merkbeleving. En wil je de merkbelofte van je bedrijf, product of dienst onder de loep nemen? Volg dan een inspirerende AHA-sessie. 

Rob heeft in zijn kantoor een huiskamer gebouwd. Volgens hem helpt de huiskamersfeer mensen op hun gemak te stellen en valt het kwartje sneller dan wanneer ze in een vergaderzaal zitten. “Ik vergelijk het altijd met een verjaardagsfeestje: dan ben je veel korter van stof en word je vaak gedwongen simpel uit te leggen waar je merk voor staat.” 

Het leukste aan zijn werk vindt hij de diversiteit van bedrijven: “Ik mag overal een kijkje in de keuken nemen. Van autobedrijf tot farmaceut, iedereen krijgt een merkbelofte waarmee ze de harten van hun doelgroep kunnen stelen”.

Ook steeds meer grote bedrijven maken met vaste regelmaat gebruik van Rob’s diensten. Een opdrachtgever vertelt waarom: “Rob is zowel in print als online thuis en door de korte lijnen kom je snel en goed van briefing naar uitwerking. Hij heeft aan een half woord genoeg, denkt mee en stelt zich kritisch op. Alles voor het beste resultaat!”

Wil jij ook eens kennismaken? Een afspraak maken kan via info@robdebruijn.nl, of telefonisch op 06-46332812.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant