Gehandicapten Belang Boxmeer: 'Blijven bij ons aanhoudend klachten binnenkomen over bereikbaarheid van en reparaties door Welzorg.'
Gehandicapten Belang Boxmeer: 'Blijven bij ons aanhoudend klachten binnenkomen over bereikbaarheid van en reparaties door Welzorg.'

INGEZONDEN: '(K)welzorg'

Ingezonden 445 keer gelezen

Ondanks de beloften van Welzorg aan de gemeente Boxmeer om de kwaliteit van de service te verbeteren slaagt Welzorg daar niet in. Er blijven bij het Gehandicapten Belang Boxmeer aanhoudend klachten over de bereikbaarheid en structurele reparaties van rolstoelen, scootmobielen en aankoppelfietsen komen.

Als je belt naar het landelijk nummer en je hebt pech dan bent u de 10e wachtende. Als je dan aan de beurt bent weten ze niet waar je het over hebt, dan wordt je door verbonden met de technische dienst. Er zijn dan 5 wachtenden voor u, wilt u op een later tijdstip terugbellen, de verbinding wordt nu verbroken. Dit is zomaar een voorbeeld hoe het bij Welzorg werkt. Het Gehandicapten Belang wil dat de service op korte termijn verbeterd.

Klachten kunnen gestuurd worden naar mail info@gbb-boxmeer.nl of per telefoon naar 06-21605900. Voor meer info kijk op www.gbb-boxmeer.nl

Jan van Neerven, namens Gehandicapten Belang Boxmeer

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant