Marketing Impact wijst ondernemers de weg
Zakelijk 307 keer gelezenMOLENHOEK/LENT | Internet, Google, social media en printmedia zijn voor de bekendheid van bedrijven van groot belang. Een goede marketing helpt ondernemers, maar het prijskaartje dat daar aan hangt, weerhoudt hen ervan de specialisten in te schakelen. Met Marketing Impact staat Milou Meijer voor een betaalbare service voor bedrijven in Noord-Limburg en Land van Cuijk. "We richten ons vooral op aanbieders van diensten", aldus Meijer.
De marketingspecialist rekent voor: "Voor de inzet brengen grote marketingbureaus vaak honderden euro's op maandbasis in rekening. Daar komen de kosten van advertenties nog eens bovenop." Voor veel bedrijven is dat een te zware lastenpost. Marketing Impact kiest voor de aanpak waarbij de ondernemer geleerd wordt de marketing zo efficiënt mogelijk in te zetten.
Marketing Impact kiest voor de persoonlijke benadering. "Een bedrijfsbezoek geeft een goed inzicht in de situatie. Je ervaart dan de sfeer in de onderneming", zegt ze.
Samen met de ondernemer stippelt Marketing Impact een cross mediale strategie uit. Het is waardevoller reclame-uitingen in verschillende media te koppelen. "We zetten niet alleen in op de website of vindbaarheid op Google. De combinatie van internet, social media en offline media maakt de uiting kansrijk", zegt Meijer. Belangrijk is het om de bezoeken van de website om te zetten in werk en omzet. "De leads moeten geconverteerd worden naar opdrachten", zegt de marketingspecialist. "We leren de ondernemers dat op den duur zelf te realiseren."
Meer informatie via Marketing Impact, www.Marketingimpact.nl.