Karel (links) is uitermate te spreken over de nieuwe locatie aan de Hork 21B in Cuijk.
Karel (links) is uitermate te spreken over de nieuwe locatie aan de Hork 21B in Cuijk. Foto:

Meer ruimte voor Premio Bandenservice Cuijk

Algemeen 473 keer gelezen

CUIJK | Van de Ewinkel naar De Hork. Dat zijn geen grote afstanden om te overbruggen. Toch is het voor Karel ten Haaf van Premio Bandenservice Cuijk een gigantische stap in de goede richting. Waar door ruimtegebruik het oude pand de mogelijkheden soms aan banden legde, daar biedt de Hork zeeën van plek om de ‘service’ in Premio Bandenservice te onderstrepen.

Door Mans Pere

Eigenlijk stond de verhuizing niet op de agenda. “Maar onze huurperiode zat er op” vertelt Karel. “En ondanks dat het pand een prachtig aanzicht had was het voor ons als bedrijf niet praktisch.” Dat Karel het uitzicht én aanzicht inderdaad als ‘prachtig’ bestempeld valt verre van te betwisten. Rijdend op de Beersebaan was het vrijwel onmogelijk het blauw-gele Premiologo uít het netvlies te houden.

Maar Karel verwacht niet dat de nieuwe locatie aan de Hork voor grote zichtbaarheidsproblemen zal zorgen. “Maar met de juiste uitstraling en goede reclame weet men ons ongetwijfeld te vinden” zegt Karel vol zelfvertrouwen. “Hier gaan we de komende weken mee aan de slag.” Uiteraard moet er nu gedacht worden aan het opvallende samenspel tussen het voor Premio kenmerkende blauw en geel. Maar ook extra zichtbaarheid in de lokale media en de online kanalen moeten er voor zorgen dat men Karel en collega’s blijven vinden.

Dat lijkt vooralsnog uitstekend te lukken. Karel was slechts drie dagen in het nieuwe pand actief toen Nederland werd bedekt onder het nu al historische dikke pak sneeuw. Dat leverde een onverwachtse piek in drukte op. Mensen die door het winterse weer in de problemen zijn gekomen, of hun voertuig minder goed op de omstandigheden hadden voorbereid dan aanvankelijk gedacht. Karel blikt tevreden terug op deze drukke dagen: “Deze onverwachte extreme drukte hebben we goed op kunnen vangen met ons team, het is voor iedereen altijd even wennen op een nieuwe locatie. Maar het verliep uitstekend!”

Inmiddels lacht de zon Karel, en daarmee Premio, weer in volle gloren tegemoet. De garage aan de Hork is groter en biedt meer flexibiliteit. Maar het eerlijke onderhoud ongeacht merk of model, dat blijft! “Klanten waarderen onze persoonlijke service. Dat was zo op de Ewinkel, en dat verhuisd net zo goed mee.” Het kan enkel en alleen maar toenemen: “Op onze nieuwe locatie kunnen we ruim ons bandenhotel kwijt, en kunnen we perfect met grote voertuigen naar binnen.” Zakelijk gezien maakt Karel dus flinke stappen, maar blijft het mooie uitzicht behouden.

Neem ook eens een kijkje op www.bandenservicecuijk.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant