Afbeelding

Marc Peters zet digitale stappen

Zakelijk 98 keer gelezen
CUIJK - Geheel in lijn met de persoonlijke aanpak die Martijn Willems van Marc Peters Makelaars & Taxateurs voorstaat, wordt de bereikbaarheid van het Cuijkse makelaarskantoor in 2013 verder geïntensiveerd. Marc Peters heeft een App in ontwikkeling en introduceerde onlangs een eigen mobiele website en YouTube-kanaal.

“Qua verkoopcijfers is Marc Peters de grootste in Cuijk”, weet Willems. “Dat heeft ook te maken met de persoonlijke touch en interesse in de klant. De klanttevredenheid is groot. Wij inventariseren na een verkoop ook hoe de koper en verkoper onze bemiddeling hebben ervaren, zodat wij - waar nodig - stappen kunnen zetten om onze dienstverlening te verbeteren.”

[image=232461]

Investeren
Willems beseft dat digitalisering één van de middelen is waarmee het klantcontact nog intensiever kan worden. “We hebben de website vernieuwd en persoonlijker en laagdrempelig gemaakt”, aldus de Cuijkenaar, die dit jaar tevens adjudant van CV De Nölers is. “Daarnaast hebben we een eigen YouTube-kanaal geïntroduceerd, met filmpjes van de huizen die bij ons te koop staan en die verkopers kunnen delen met familie, vrienden en kennissen. Uiteraard is Marc Peters ook te vinden op Facebook en Twitter. Via de social media en advertenties in de krant zorgen we ervoor dat onze bereikbaarheid en herkenbaarheid groeit. En door de ‘likes’ en (re)tweets krijgen we er steeds meer ‘ambassadeurs’ bij.”

Digitalisering
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan een eigen App ‘die via iTunes te downloaden is’. “De introductie zal na de carnaval zijn. En onlangs hebben we al onze mobiele site geïntroduceerd, waarop mensen via hun iPhone of smartphone heel gemakkelijk het woningaanbod, nieuwbouw en met één druk op de knop ons kunnen contacteren. Ook gaan we in de toekomst meer werken met QR-codes op de ‘Te Koop’-borden.”
Meer informatie: Marc Peters, tel. (0485) 56 31 77, www.marcpeters.nl.
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant