Afbeelding

Klant Expert verdient aankoopbedrag terug

Zakelijk 76 keer gelezen
GENNEP - Expert staat volgens velen bekend om 'Beste Service, Deskundig Advies en Topkwaliteit'. Om haar dienstverlening continue te blijven verbeteren en op een hoog niveau te houden, heeft Expert haar klanten uitgenodigd hun ervaring te vertellen. Met het delen van de koopervaring maakt de klant, gedurende 2012, iedere week kans om zijn/haar aankoopbedrag terug te verdienen. Afgelopen week werd weer een winnaar bekend gemaakt en beloond met een symbolische cheque, uitgereikt door Expert Gennep.

Inmiddels zijn al veel ervaringen met Expert door klanten gedeeld. Eén van de gelukkige winnaars van de actie is de heer Bouwman uit Ottersum. Afgelopen week werd hij door ondernemer Hans Welten van Expert Gennep beloond met een symbolische cheque ter waarde van 88 euro. Het bedrag zal automatisch worden overgemaakt op de bankrekening van de klant.

[image=226605]

Beloning
Na de aankoop wordt de klant uitgenodigd op de website van Expert om een tiental vragen te beantwoorden. Expert hoort het liefst positieve ervaringen, maar ook minder positieve ervaringen worden door de organisatie als waardevol gezien. Expert maakt hiermee op geen enkele wijze onderscheid in de selectie. Dit betekent dus dat alle deelnemers evenveel kans maken om hun aankoopbedrag terug te verdienen. Op de website van Expert (www.expert.nl) kan de klant meer lezen over de actie en de voorwaarden.

Klantvriendelijkste
Eind september 2012 heeft Expert de tweede plaats behaald als Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en moest hierbij alleen Miss Etam voor laten gaan. Expert is hiermee het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2012 geworden in home-elektronica. Dit jaar werd voor het zesde achtereenvolgende jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Aan de bekendmaking is een onderzoek onder 2.800 consumenten voorafgegaan. Expert kwam als nieuwkomer in de top-10.
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant