Vincent Maassen (rechts) in gesprek met redacteur Martijn Schwillens. (foto: Ingrid Driessen)
Vincent Maassen (rechts) in gesprek met redacteur Martijn Schwillens. (foto: Ingrid Driessen)

'Adverteren in De Maas Driehoek blijkt erg goed te werken'

  •   keer gelezen   Zakelijk

BOXMEER | Vincent Maassen is overtuigd van adverteren in de krant. "Sinds dit jaar heb ik een maandelijkse column in De Maas Driehoek en daarop krijg ik echt gigantisch veel reacties. Vooral de combinatie advertentie-column blijkt erg goed te werken", aldus de oprichter-eigenaar van Advies & BewegingsCentrum Maassen in Boxmeer.

"Een paar jaar geleden werd geroepen dat adverteren via Facebook voldoende zou zijn, maar je bereik blijkt toch wat beperkter dan via de krant, zeker als het om het werven van nieuwe klanten gaan", vertelt hij. "Het gaat vooral om de combinatie met redactie of advertorials. Die spreken mensen aan. Wij zien in de weken dat we adverteren een toename van het aantal hits op onze website en ik word veel aangesproken op mijn maandelijkse column. Zeker als we iets nieuws of bijzonders hebben, kan ik (potentiële) klanten gericht informeren. Ook geven we soms zelf een krantje uit. Je moet het ene doen en het ander zeker niet laten!"
Maassen zit al 35 jaar in het vak en z'n huidige praktijk is sinds 1982 gevestigd aan de Rembrandt van Rijnstraat 3 in Boxmeer. Hij weet nog hoe hij eind jaren '90 één van de eerste fysiotherapeuten was die ging adverteren. "Het was tot dan toe 'not done' om als gezondheidsorganisatie te adverteren, maar het werkte meteen en het werkt nu nog steeds. Onze website en Facebook werken ondersteunend, maar De Maas Driehoek valt bij iedereen op de deurmat. Dat merken we bij nieuwe aanvragen, maar het is ook van belang om onze naamsbekendheid te onderhouden. Mensen moeten blijven zien dat je er nog bent. Kortom, adverteren werkt!"

Meer berichten