Milano Pro wil zich continu onderscheiden. 'Door het telkens anders te doen.'
Milano Pro wil zich continu onderscheiden. 'Door het telkens anders te doen.' (Foto: Milano Pro)

Milano Pro: ‘De passie zit bij ons in ‘t streven om de beste te zijn’

  •   keer gelezen   Zakelijk

BOXMEER | Dat Milano Pro – premium belevingssalon aan de Spoorstraat in Boxmeer – flink aan de weg timmert, moge duidelijk zijn. “De passie zit bij ons in het streven de beste salon van de omgeving te worden; het ánders te doen”, aldus eigenaar Ton van Raaij. “Dat uit zich in het continu opzoeken van de ontwikkeling, zodat ons belevingsconcept volledig tot z’n recht kan komen.” 

De nieuwste ontwikkelingen hebben zich zowel bij de kappers als bij de schoonheidsspecialisten van Milano Pro voorgedaan.

SESSION.SALON
Sinds november 2021 mag de hair department van Milano Pro, na dubbelvoudige certificering, het predicaat SESSION.SALON voeren. Maar wat wil dat nou eigenlijk zeggen? Een SESSION.SALON heeft de prestigieuze opleiding aan de Platform Zero Academy voltooid waar slechts een elite groep van toonaangevende salons aan mee kan doen. De stylist die afstudeert, is vervolgens een ambassadeur die staat voor het hoogste level van service voor de klant volgens de Kevin Murphy filosofie, waarbij alles begon in de catwalk wereld. SESSION.SALON is selectief in exclusiviteit en dat Milano Pro het predicaat mag voeren, is een garantie voor de maatstaf die zij neerzet op het gebied van topkwaliteit.

Huidverbetering
Daarnaast heeft de skin department van Milano Pro de afgelopen maanden een omslag gemaakt op het gebied van huidverbetering. Het programma biedt gezichtsbehandelingen, (fruitzuur) peelings en bindweefselmassage, met als paradepaardje de innovatieve, geavanceerde skincare van Alpha-H waarmee de schoonheidsspecialist een antwoord heeft op het volledige spectrum van huidproblemen zoals pigment, veroudering, acne, dehydratatie of de slecht doorbloede, verdikte (rokers)huid.Als het gaat om de ‘schone’, duurzame producten, loopt Milano Pro voorop in haar keuzes. Van Raaij legt uit: “we maken een verschil met hoogwaardige producten die vrij zijn van parabenen, microplastics, synthetische ingrediënten, parfum en vulstoffen. Zo kwamen we uit op Alpha-H. Het is meervoudig award winning cosmeceutical merk dat het gat opvult tussen skincare en de cosmetisch arts of dermatoloog. Zelfs de meest gevoelige huid kan dus geholpen worden.”

Online beleving
Wil je meer over dit alles lezen? Cybox heeft onlangs de volledige website van Milano Pro onder handen genomen. Zo sluit de online beleving aan op die in de salon, en begint de ‘me-time’ al bij het boeken van een afspraak via www.milanopro.nl

Meer berichten