Logo kliknieuws.nl/oss
FoWoningbrand in de Schadewijkstraat. (Foto: Charles Mallo, Foto Mallo)
FoWoningbrand in de Schadewijkstraat. (Foto: Charles Mallo, Foto Mallo)

Woningbrand in Schadewijkstraat ontstaan door ventilator

  •   keer gelezen   112

OSS | De brandweer werd vrijdagmiddag opgeroepen voor een woningbrand in de Schadewijkstraat in Oss. In een huis was brand ontstaan in een kamer op de eerste verdieping. Er was sprake van flinke rookontwikkeling. De brandweer doofde het vuur. Volgens de politie is er waarschijnlijk kortsluiting geweest in een ventilator en is daardoor een bed in brand gevlogen. 

Meer berichten