Afbeelding

Boekpresentatie 'Social Shift' van Ossenaar Koen Jordaans

Algemeen 512 keer gelezen

OSS | Eind november verschijnt Social Shift, het boek van de Osse ondernemer Koen Jordaans. Hierin vertelt Jordaans hoe organisaties social media succesvol kunnen inzetten en daarmee het verschil kunnen maken op het gebied van organisatie, communicatie, marketing, sales en recruitment.

'Social Shift' is de naam van de theorie die Jordaans bedacht om elke organisatie succesvol te laten zijn met social media. Hiervoor moeten ze volgens hem een kanteling in denken en handelen realiseren (vandaar de ondertitel: 'Van social media naar social thinking'). Daarbij staat niet de organisatie of het merk centraal, maar de medewerker (en eventuele andere ambassadeurs). Jordaans: "Het is de kunst om je medewerkers – maar bijvoorbeeld ook leveranciers en klanten – te betrekken bij je berichtgeving op social media. Als je hen faciliteert om authentieke content te creëren, word je veel geloofwaardiger. En als zij die content vervolgens delen via hun eigen social media-kanalen, is je bereik ook nog eens eindeloos veel groter. In het boek vertel ik stap voor stap hoe dat in zijn werk gaat: van strategie en 'onboarding' tot en met contentcreatie en de kracht van slimme advertentiecampagnes."

Lees komende woensdag meer in Weekblad Regio Oss.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant