Afbeelding

Actviteiten adviescentrum Rabobank Oss Bernheze Heesch naar dorpen

Zakelijk 502 keer gelezen

HEESCH | Rabobank Oss Bernheze heeft gekozen voor een andere aanpak van haar huisvesting. De bank wil investeren in een flexibel en fijnmazig netwerk van kleinere contactpunten, nog dichter bij de klanten. Mede vanwege deze keuze wordt het adviescentrum aan de rand van Heesch gesloten en wordt er geïnvesteerd in contactpunten in de dorpen zelf.

Het is een feit waar alle banken mee te maken hebben: de traditionele bankkantoren worden steeds minder bezocht. Klanten regelen hun bankzaken immers steeds meer online, waardoor fysiek contact met de bank nauwelijks nog nodig is. Tegelijkertijd is er voor bepaalde groepen klanten en voor specifieke onderwerpen nog altijd behoefte aan een bank die dichtbij is. Ronald van Hintum, directeur Particulieren en Private Banking, vertelt over deze keuze voor '1001 contactpunten'. "Niet letterlijk uiteraard, het is meer symbolisch bedoeld. Om dicht bij de klant te zijn, hebben we namelijk geen grote, bakstenen kantoren meer nodig, maar meerdere flexibele contactpunten. Daarmee kunnen we er zijn waar en wanneer de klant daar behoefte aan heeft. Denk aan pop-up-kantoren, samenwerkingslocaties en thema-avonden in buurthuizen, maar ook onze adviseurs die aan huis komen en onze marktteams die actief participeren bij tal van lokale initiatieven… De mogelijkheden zijn eindeloos. Vandaar '1001'." Het adviescentrum verhuist naar Oss. "Emotioneel was het een moeilijke keuze om het adviescentrum in Heesch te gaan sluiten. Maar een belangrijk verschil is dat we aan de Raadhuislaan in Oss een zichtbare positie in een bestuurlijke omgeving hebben. Daarnaast is Oss de grootste kern en bevindt het station zich op loopafstand. Daardoor is het een plek waar we makkelijker de verbinding aan kunnen gaan. En dat staat centraal bij alles wat we doen als community bank."

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant