Yuri Schuurkes haalde veel views met zijn YouTube-video.
Yuri Schuurkes haalde veel views met zijn YouTube-video.

Wereldprimeur! Udenaar koopt auto met YouTube-views

Algemeen 914 keer gelezen

UDEN / VEGHEL | Een absolute primeur bij Opel-dealer Van Mossel OPC in Veghel. Daar werd voor het eerst ter wereld een gloednieuwe Opel Astra ter waarde van ruim 23 duizend euro gekocht met YouTube-views. De eer was aan Udenaar Yuri Schuurkes. Hij wist met zijn spraakmakende video al meer dan een miljoen views te verzamelen.

Opel lanceerde in april de bijzondere campagne 'Betaal met Views'. Iedereen die tussen 24 april en 30 juni 2017 een te gekke video maakt van zijn of haar proefrit in één van de Opel Online Editions en die op YouTube plaatst, kan een gloednieuwe Opel afrekenen als de video voldoende views genereert. Nooit eerder werd een dergelijke actie door een automerk of andere producenten geïnitieerd. Deelnemer Yuri Schuurkes trok met zijn YouTube-video al meer dan een miljoen views, waarmee hij het minimale aantal van 922.800 views voor een nieuwe Opel Astra vijfdeurs Online Edition ruimschoots haalde. Woensdag kreeg hij de sleutels van zijn nieuwe auto overhandigd: de eerste van de zes producten die met views gekocht kunnen worden. Nog steeds met views verkrijgbaar zijn: een Opel KARL ROCKS Online Edition (589.900 views), een Opel Corsa 3-deurs Online Edition (739.600 views), een Little ADAM loopauto voor de kleintjes (5.160 views), een Opel-dakkoffer (24.200 views) en een iPad-houder (3.000 views). De actie loopt nog tot 30 juni 2017 of tot het moment dat alle genoemde producten verkocht zijn. De gehele actie en bijbehorende voorwaarden voor deelname en een aantal ingezonden video's zijn te vinden op de actiesite www.opel.nl/betaalmetviews.

Bekijk hier de video van Yuri Schuurkes: 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant