<p>Rolf van den Boogaart is eigenaar van Unique Touchpoints.</p>

Rolf van den Boogaart is eigenaar van Unique Touchpoints.

(Foto: Ad van de Graaf.)

‘Een vlaggenmast zorgt voor uitstraling en herkenbaarheid’

  •   keer gelezen

VEGHEL | In 2021 ontdekte Rolf van den Boogaart letterlijk een gat in de markt: kapotte vlaggen. “Op elk bedrijventerrein kwam ik afgedankte vlaggen tegen met oneindig veel rafels. Hier begon het avontuur van mijn eigen bedrijf: Unique Touchpoints. Wij verzorgen onder andere periodieke vlagwissels bij bedrijven waardoor zij altijd genieten van representatieve vlaggen waar ze zelf géén omkijken meer naar hebben. Uiteraard doen we alles van top tot teen. Van de masten die in talloze RAL-kleuren leverbaar zijn tot aan de plaatsing en bijhorende vlaggen (lees: banieren) in abonnementsvorm.”

Kapotte vlaggen vervangen, daar heeft een bedrijf toch geen externe partij voor nodig
Rolf van den Boogaart (Unique Touchpoints): “Dat dacht ik ook, tot ik mijn eigen bedrijf Unique Touchpoints startte. Kijk maar eens om je heen als je op een bedrijventerrein bent. Ik durf te garanderen dat de helft van de bedrijven afgedankte vlaggen in de masten hebben hangen. Zoals voor veel dingen geldt, doe het goed of doe het niet. En als je het aan mij vraagt; zeker bij een reclameproduct dat voor uitstraling moet zorgen.”

Wat is de meerwaarde van een vlag? De naam van het bedrijf op de gevel is wel voldoende toch?
“Een vlaggenmast zorgt voor uitstraling en herkenbaarheid en draagt bij aan het imago van het bedrijf. Het geeft een pand een echte blikvanger. Van oudsher fungeert een vlaggenmast als eerste visitekaartje van je bedrijf.
Vlaggenmasten en lichtreclames zijn complementair aan elkaar. Zie het als patat en mayonaise. Het versterkt elkaar! Voor beide bent u bij Unique Touchpoints aan het juiste adres.”


Rolf.

Ga je zelf de hoogwerker op om de vlaggen te vervangen?
“Als de banieren met een hoogwerker vervangen zouden moeten worden, dan zeker, maar gelukkig is dat niet nodig. Wij werken met twee typen systemen, namelijk kantelbare en hijsbare masten. Bij het kantelanker is het een kwestie van drie moeren losschroeven. De Easylift is voorzien van een bedieningskastje aan de mast, waarmee de banierhouder naar beneden gehaald kan worden voor de periodieke wissels.”

Kapotte vlaggen ogen wel erg slordig. Hoe kan het zijn dat bedrijven het zover laten komen?
“Ik denk dat het komt door de waan van de dag en focus op de eigen core business. Dergelijke zaken worden dan uitgesteld of zelfs over het hoofd gezien.
Om de eerste vraag nog maar eens te weerleggen; als bedrijven ontzorgd willen worden en altijd van frisse en representatieve banieren wil genieten, besteed het dan uit aan Unique Touchpoints!”

Meer informatie
Meer informatie over Rolf van den Boogaart en Unique Touchpoints is te vinden op: www.uniquetouchpoints.nl.

Dit verhaal verscheen eerder in Bedrijvig Meierijstad.

Meer berichten