Afbeelding

Noordkade presenteert eigen 'glossy'

Opmerkelijk 2.856 keer gelezen

VEGHEL | De eerste editie van het Noordkade magazine verschijnt op vrijdag 10 november. Het 115 pagina's tellende magazine, in een eerste oplage van 10.000 exemplaren, is gratis verkrijgbaar en wordt verspreid op diverse plaatsen in de gemeente Meierijstad. Waaronder natuurlijk de Veghelse Noordkade zelf. Het eerste exemplaar werd woensdag vast uitgereikt aan een iconisch gezicht van de Noordkade: Wim Verhoeven. 

De lezer wordt in het magazine getrakteerd op een aantrekkelijk mix van kunst, food en vrijetijdsbesteding, aangevuld met informatie over bijzondere plaatsen in de omgeving alsmede het Veghelse Centrum.

Wim Verhoeven ontvangt het eerste exemplaar uit handen van Edwin van den Boom.

Kleurrijk magazine 
Op woensdagmiddag 8 november kreeg een van de 'bekende koppen' van de Noordkade, de 85-jarige Wim Verhoeven, in museum SIEMei het eerste exemplaar van het magazine overhandigd van WIM-directeur Edwin van den Boom. Dit gebeurde in het bijzijn van verschillende vertegenwoordigers van organisaties op de Noordkade.
Het verhaal over Wim is een van de vele bijdragen in het kleurrijke magazine. Verder treft men in het magazine interviews, achtergrondverhalen, veel fotografie, geschiedenis en een uitgebreide agenda met de activiteiten en programmering op de Noordkade.

Belangstelling
De realisatie van het magazine was in handen van reclame en communicatiebureau WIM uit Veghel, met redactionele bijdragen van Rolf Vonk (Heemkundekring Vehchele) en Jack Monde namens CHV Noordkade. Als de belangstelling voor het magazine heel groot is, worden er nog extra exemplaren van deze editie bijgedrukt. Het is de bedoeling dat het magazine enkele keren per jaar verschijnt.

Wim Verhoeven ontvangt het eerste exemplaar uit handen van Edwin van den Boom.
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant