Afbeelding
Foto: Mark Bras

Van Soest en Partners: verder kijken dan alleen de cijfers

Algemeen 1.240 keer gelezen

HEESWIJK-DINTHER | De klant centraal stellen. Het is een motto dat veel kantoren hanteren, er zijn er slechts enkelen die het ook werkelijk dóen. Van Soest en Partners is er daar één van. Wie die klant ook is, van de ZZP'er tot MKB-bedrijven met vele tientallen medewerkers in dienst, de persoonlijke behandeling staat altijd voorop.

Ooit gestart als een samenvoeging van kantoren uit Schijndel en Heeswijk-Dinther, is Van Soest en Partners uitgegroeid tot een bepalende speler in de regio met inmiddels meer dan
veertig jaar praktijkervaring. Het kantoor heeft alle disciplines in huis die een volwaardig accountantskantoor hoort te hebben. Van accountancy tot advisering op diverse terreinen en van startersbegeleiding tot salarisadministratie. "En zo niet, dan werken wij samen met externe deskundigen. Mede daardoor kunnen we de tarieven aantrekkelijk houden. Als een kantoor bijvoorbeeld enkele fiscalisten in dienst heeft, betaal je daar als klant voor. Ook als je ze niet nodig hebt", stelt Chris-Stan van Daal. Samen met Frank Hanegraaf vormt hij het directieteam van Van Soest en Partners. Zij kunnen het niet vaak genoeg benadrukken: juist in de wereld van accountancy is een persoonlijke aanpak van belang. Verder kijken dan alleen de
cijfers dus. "Doordat wij een totaalpakket aan diensten aanbieden, kunnen we van A tot Z ontzorgen. Maar ook als iemand enkel een bepaalde dienst nodig heeft, kan men bij ons terecht", zegt Chris-Stan.

Up-to-date
Omdat de accountancy een sector is die altijd in beweging is, zijn de veertien medewerkers van Van Soest en Partners dat ook. "Dat betekent altijd up-to-date blijven, maar dat vinden we niet erg. Geen dag is hetzelfde en geen klant is hetzelfde. Dat maakt het zo leuk", vindt Chris-Stan. Dat Van Soest en Partners juist dat beetje extra doen, blijkt bijvoorbeeld uit het gratis inloopspreekuur dat iedere eerste woensdag van de maand gehouden wordt of de informatie-avonden over belangrijke ontwikkelingen die het kantoor regelmatig belegt. "Het gaat erom dat we de zaken goed voor onze klanten regelen, zowel zakelijk als privé en zowel op korte als op lange termijn."

Dit verhaal verscheen eerder in Bedrijvig Meierijstad.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant