Op 26 maart is het Food College in Veghel feestelijk geopend.
Op 26 maart is het Food College in Veghel feestelijk geopend. Van Assendelft Fotografie

Kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum van Jumbo geopend in Veghel

Algemeen 1.172 keer gelezen

VEGHEL | Foodserviceformule La Place start in april met de nieuwe merkbelofte 'Zo smaakt versgemaakt'. De populaire horecaketen breidt vanaf dat moment haar aanbod uit met tientallen nieuwe gerechten per maand die stuk voor stuk zijn ontwikkeld vanuit de foodprincipes dagvers, natuurlijk, huisgemaakt, gezond én lekker. Ook komt La Place met verschillende 'Dagverse Deals'. La Place blijft met deze vernieuwingen en innovaties doelbewust werken aan haar ambitie: uitgroeien tot de onbetwiste nummer één in Good Food Fast. De motor hierachter is het nieuwe Jumbo Food College, het gezamenlijke kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum van Jumbo en La Place. Dit nieuwe initiatief brengt een grote verscheidenheid aan kennis op het vlak van voeding en recepten samen. Op die wijze kunnen Jumbo en La Place, alsmede het online receptenplatform Smulweb, profiteren van elkaars kennis en inzichten. Op 26 maart is het Food College in Veghel feestelijk geopend.

"Met deze vernieuwingen willen we bestaande en nieuwe klanten laten ervaren dat La Place dé thuisplek is voor natuurlijk vers en lekker eten", zegt Frits van Eerd, CEO van Jumbo. "La Place is een bekende en geliefde verschijning in de binnensteden, langs snelwegen en op verkeersknooppunten. Met nieuwe foodinnovaties gaan we deze prominente positie nóg beter benutten. Afgelopen maanden hebben Jumbo en La Place in nauwe samenwerking ruim tweehonderd nieuwe, eigentijdse gerechten ontwikkeld. Veel plantaardige gerechten en eigen variaties op nieuwe voedingstrends, maar ook klassiekers uit het aanbod die we een smaakvollere en gezondere twist hebben gegeven. Al deze vernieuwingen gaan we stapsgewijs en afhankelijk van het seizoen per 1 april introduceren." 

Dagverse Deals
Het gaat om gerechten voor elk moment van de dag en voor elke eetbehoefte van de klanten. Zo komt La Place onder meer met nieuwe salades, ontbijtproducten, goed gevulde soepen, lekker gebak en royaal belegde, ter plekke gebakken broodjes.
Ook introduceert La Place een reeks 'Dagverse Deals' voor lage prijzen. Naast deals voor een lekker, gezond én goedkoop ontbijt, zijn er ook lunchdeals voor een broodje, salade of kop soep met een drankje voor maar € 6.

Jumbo Food College powered by La Place
Jumbo en La Place zijn ervan overtuigd dat ze veel van elkaar kunnen opsteken bij het vernieuwen en verbeteren van de foodbeleving in de restaurants en supermarkten. Door samen op te trekken verwachten ze ook sneller innovatieve maaltijden en maaltijdoplossingen te kunnen ontwikkelen. Vanuit deze overtuiging zijn beide partijen begin dit jaar het Jumbo Food College powered by La Place gestart in Veghel, een gezamenlijk kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum voor nieuwe recepturen en de vakkundige bereiding daarvan. Per jaar staan ruim drieduizend trainingen voor de foodspecialisten van Jumbo en La Place op het programma. Daarbij is speciale aandacht voor gezonde voeding vanuit de ervaring die is opgedaan met de Jumbo Foodcoach app bij voetbalvereniging PSV en de wielrenners van Team Jumbo-Visma. "We geloven heilig in de kruisbestuiving tussen horeca en retail, die nu nóg sterker tot stand komt in het Food College", aldus Frits van Eerd. "We zien een groot potentieel in het toevoegen van steeds meer culinaire aspecten aan de winkelervaring. Daarbij valt te denken aan het vers bereiden van maaltijden van goede kwaliteit, zoals nu al gebeurt in de Jumbo Foodmarkten en in onze Jumbo City gemakwinkels."

Opening Jumbo Foodcollege Veghel.t.b.v. JumboFotograaf:Van Assendelft Fotografie
Opening Jumbo Foodcollege Veghel.t.b.v. JumboFotograaf:Van Assendelft Fotografie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant