Afbeelding

Nieuwe website Area live

Zakelijk 550 keer gelezen

UDEN | Het afgelopen jaar heeft Area hard gewerkt om haar digitale dienstverlening te verbeteren. Een nieuwe frisse website is daar onder meer het resultaat van. De informatie is anders ingedeeld en er wordt met veel vraag-antwoord combinaties gewerkt. Hierdoor en met behulp van de ingebouwde zoekbalken wordt snel en eenvoudig het antwoord op de zoekopdracht gevonden.

Volgens de projectleider die het vernieuwen van de website leidde, zijn huurders enthousiast. Zij spreken van een mooie en overzichtelijke website, die eenvoudig te gebruiken is. "In 2012, toen
Area ontstond, bouwden we al een nieuwe website. Echter, door de snelle technologische ontwikkelingen en de toenemende verwachtingen van onze huurders, waren we genoodzaakt om opnieuw een website te ontwikkelen. Eentje die snel antwoord geeft op gestelde vragen. En die
goed leesbaar is op elk apparaat, zoals een pc, tablet of mobiel. De nieuwe website voldoet aan al deze eisen." Aldus de projectleider. De bewonersvraag staat centraal Medewerkers van Area gebruiken een zogenaamde digitale kennisbank van waaruit zij putten om huurders te woord te staan. Die kennisbank bevat precies dezelfde informatie als de informatie die op de website staat. Er wordt veel gewerkt met vraag-antwoord combinaties, waarbij je de vragen kunt open en dicht klappen in de zoektocht naar het juiste antwoord. Dus of je nu belt naar Area of de vraag opzoekt via de website, het antwoord is hetzelfde. Tevens is de weergave van het woningaanbod verbeterd. Door gebruik te maken van de filters vinden woningzoekenden eenvoudig de woning van hun voorkeur. Bekijk het animatiefilmpje op www.areawonen.nl voor een snelle indruk van de nieuwe website.
 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant