De nieuwe huisstijl van Van Doren Engineers.
De nieuwe huisstijl van Van Doren Engineers.

Van Doren Engineers gaat voor een compleet nieuwe uitstraling

Zakelijk 860 keer gelezen

BOEKEL | Zes panden panden, 67 bedrijfsauto's, 25.000 visitekaartjes en zo'n 1254 kledingstukken van Van Doren Engineers zijn de afgelopen weken van een nieuw logo voorzien. Aanleiding is de grootste huisstijlwijziging in de 62-jarige historie van het bedrijf.

Als bedrijf hebben we de laatste decennia enorme stappen gezet, zowel in omvang als in type projecten en kennisniveau", vertelt algemeen directeur Jos van Doren. "Het was tijd om dit ook tot uiting te brengen in ons gezicht naar buiten toe. Niet alleen om onze klantgroepen – productiebedrijven en machinebouwers – aan te spreken, maar zeker ook om onszelf in de kijker te spelen bij de nieuwste generatie technici. Want daar ligt nu de focus. Willen we voorop blijven lopen, dan is het zaak om nog meer technisch talent aan ons te binden." Het nieuwe logo gaat gepaard met krachtige beelden die de vooraanstaande positie van Van Doren Engineers in industriële automatisering en productie-ICT kracht bijzetten. Een ander herkenbaar element is de oneliner 'Anders denken, gewoon doen'. Jos van Doren: "Dit zegt alles over het DNA van ons bedrijf. Bij ons vind je mensen die verder denken, op zoek gaan naar slimme oplossingen en opdrachten net even anders aanvliegen. Tegelijkertijd zijn we die partner die alles oplost." De 250 medewerkers van Van Doren Engineers zijn nauw betrokken bij het huisstijltraject. "Onder begeleiding van een brandingspecialist hebben we eerst onze kernwaarden in kaart gebracht", aldus Jos van Doren. "Wie zijn we? Waar staan we voor? De uitkomsten waren verrassend eenduidig, heel mooi om te zien. Het resultaat is een uitstraling die echt bij ons past." Meer info op www.vandoren.nl.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant