Afbeelding

Rabobank Uden Veghel opent deuren van kantoor Uden weer

Algemeen 1.826 keer gelezen

UDEN | Door de uitbraak van het coronavirus was de bank genoodzaakt het pand in Uden te sluiten. Vervolgens vond op 3 april ook nog een plofkraak van de sealbagautomaat plaats. Hierdoor is het kantoor langer dan gewenst dicht gebleven. Maar het kantoor is sinds gisteren weer open. Medewerkers kunnen de klanten weer verwelkomen.

De RIVM richtlijnen zullen gevolgd worden waardoor er wel wat restricties zijn maar de bank heeft er alle vertrouwen in dat de gewenste dienstverlening weer geleverd kan worden. Wat niet meer terugkomt, om veiligheidsredenen voor de omwonenden, is de sealbagautomaat. "We hebben er alles aan gedaan om klanten weer zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen en volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid", zegt Marga Habraken – Adviseur Dagelijkse Bankzaken. "Op anderhalve meter afstand en met maximaal twee klanten in het kantoor, kunnen onze klanten weer hun bankzaken regelen in Uden. Als bank vinden wij het niet alleen belangrijk om goede service te verlenen, maar ook om in gesprek te blijven met onze klanten. Het voelt goed om hen weer op locatie te mogen helpen met al hun dagelijkse bankzaken én om weer een persoonlijk praatje te maken." Astrid Hoefs – Adviseur Dagelijkse Bankzaken - sluit daarop aan: "Het kantoor is aangepast om een veilige omgeving te bieden aan klanten en medewerkers. Er zijn looproutes aangegeven en plexiglas is aangebracht bij de balies. Bij de ingang staat een dispenser met desinfecterende zeep om zo de hygiëne te waarborgen. We vertrouwen erop dat klanten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en alleen het kantoor bezoeken als ze geen verkoudheidsklachten of griepverschijnselen hebben en alle voorzorgsmaatregelen in acht nemen." Klanten waren de afgelopen periode voor hun bankzaken vooral aangewezen op de virtuele kanalen, zoals Rabo Online Bankieren en de Rabo App. "Dit is, zo blijkt, naar tevredenheid gebeurd. Ook verliep het klantcontact voor 90 procent via telefonie, chat en video. Klanten ervaren deze nieuwe werkwijze als snel, makkelijk en prettig. Dat komt ook doordat de toepassingen versneld nog klantvriendelijker gemaakt zijn." Niet alleen beaamt de jongere klant dit, ook de oudere generatie weet steeds beter de digitale weg te bewandelen, aldus Marga. "Maar een adviesgesprek om een hypotheek of vermogensvragen te bespreken, kan ook face-to-face op kantoor Uden plaatsvinden, mocht het via de laptop, telefoon of tablet niet lukken", vult Ferry Botter – Financieel Adviseur – aan.

Het Rabobankkantoor aan de Promenade 75 in Uden is van maandag tot en met vrijdag geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Heeft u een vraag? Onze adviseurs zijn ook telefonisch bereikbaar op 0413 219 219 of via de chat in de Rabo App. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant