Afbeelding

‘Transformeren om te overleven’

Algemeen 36 keer gelezen
UDEN - Herman Toch, de winnaar van de Marketingliteratuurprijs 2012 is vrijdag 24 mei de gast van Nu Ondernemen vanaf 15:30 uur in de Ideeënfabriek in Uden.

[image=244786]

Herman is een kleurrijke persoonlijkheid, gepokt en gemazeld in de marketing ondermeer via zijn eigen bureau Dreams&Fears en betrokkenheid bij grote merken als Douwe Egberts, Heineken en Heinz. In zijn boek Transformeren om te overleven toont hij aan de hand van tien paradigma's wat merken moeten doen om succesvol te zijn. Hij stelt letterlijk: "De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te passen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk / bedrijf, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in de markt en het leven van mensen."
Herman Toch biedt een uniek denkkader voor ondernemers die zich willen voorbereiden op een nieuw tijdperk. Transformeren om te overleven zet aan tot fundamenteel anders denken, nieuwe kansen zien en doen.
Aansluitend op zijn lezing kunnen belangstellenden genieten van de vrijdagmiddagborrel in de Ideeënfabriek, die deze keer in het teken staat van 'tijd om te oogsten': boeren uit De Maashorst presenteren hun streekproducten. De vrijdagmiddagborrel @idfab is de plek waar ideeën opborrelen en nieuwe ontmoetingen plaatsvinden vanaf een uur of vijf. Tijdens tijdomteoogsten@idfab wordt er gesproken over samenwerking, wat die heeft gebracht en over nieuwe ideeën.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant