Afbeelding

Nieuw logo én Opel voor Slokdarmfestival

Kunst en cultuur 14 keer gelezen
VEGHEL – De vijfde editie van het Slokdarmfestival, dat op 29 en 30 juni en 1 juli plaatsvindt in Veghel, begint bij menigeen te leven. Met een nieuw logo én stijlvol beletterde auto wordt het festival al letterlijk zichtbaar in het straatbeeld.

[image=210870]

De Opel Zafira Tourer van Opeldealer Lathouwers, die de komende maanden door Veghel rijdt, is voorzien van het nieuwe logo van het Slokdarmfestival. Met de groengekleurde uitloper in het logo toont de organisatie haar voornemen om het festival dit jaar in een milieuvriendelijke sfeer te laten verlopen. “Wij willen het festival zo ‘groen’ mogelijk houden. Een goed voorbeeld hiervan is dat wij voor het Slokdarmfestival zoveel mogelijk recyclebare materialen en gebruiksgoederen aanschaffen”, licht festivaldirecteur Jan van Hoof toe.

Hartverwarmend
Vestigingsmanager Mark Driessen stelt de auto tot ná het festival beschikbaar. Twee jaar geleden sponsorde Lathouwers het culturele evenement ook al, toen als een van de Vrienden van het Slokdarmfestival. “Dit jaar wil ik echter wat meer doen. Ik vind het prachtig dat zo’n groot evenement in Veghel wordt gehouden. Dat verdient onze ondersteuning en wij willen ook andere bedrijven – voor zover nog nodig – wakker schudden”, aldus Driessen.
Voor de ondersteuning van het bedrijfsleven steekt Jan van Hoof op zijn beurt zijn waardering niet onder stoelen of banken. “Het Slokdarmfestival is een feest voor iedereen. Gelukkig ondervinden we bij het bedrijfsleven in Veghel en Uden veel draagvlak voor onze activiteiten. Het is hartverwarmend dat zij ons hierbij ondersteunen.”
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant