Ilona Hol
Ilona Hol Foto: Ad van de Graaf

Fleetservice Nederland: van schade naar geld besparen

Zakelijk 1.934 keer gelezen

UDEN | De autobranche in Uden en omgeving is een nieuw concept rijker. Fleetservice Nederland, onderdeel van Autoschade Herstel Paul Hol B.V. Fleetservice Nederland, heeft als doel om de leaserijder zoveel mogelijk kosten te laten besparen op de schadelast bij inname.

Het concept is gericht op de leaserijder, zowel private als zakelijke lease. Na drie of vijf jaar loopt een leasecontract af en dan moet een leaserijder zijn auto weer inleveren bij de leasemaatschappij. "9 van de 10 keer zit er een klein krasje op of een klein deukje in de auto", vertelt Ilona Hol-Peters van Fleetservice Nederland. "De leasemaatschappij heeft in de voorwaarden staan dat jij per schadegeval moet betalen, waardoor het jou als bedrijf of berijder je eigen risico kost. Bedrijven hebben vooralsnog toch wel eigen risico's van 250, 300 en soms zelfs wel 500 euro. Dus stel dat je twee of drie schadeplekjes op je auto hebt zitten, ben je al twee of drie keer je eigen risico kwijt."

Kostenbesparend
Fleetservice Nederland wil de klant helpen om deze kosten besparen. Zij inspecteren ongeveer een maand van tevoren de auto, en overleggen dan met het bedrijf of de leaserijder wat de gunstigste oplossing is om de auto te laten repareren. "We zorgen dat het kostenbesparend is voor de leaserijder. Het is niet alleen zo dat de kosten gunstiger zijn, we proberen ook de schadelast laag te houden waardoor de verzekeringspremies ook niet stijgen. Daarmee kun je tot wel 35 procent op de schadelast besparen. Daarnaast repareren wij tegen een gunstiger uurtarief dan dat een leasemaatschappij hanteert", aldus Ilona Hol-Peters.

Autoschade Herstel Groep
Fleetservice Nederland is aangesloten bij Autoschade Herstel Groep: een landelijke keten van gerenommeerde autoschadeherstelbedrijven. Dat betekent dat zij voldoen aan de kwaliteitsnormen van de brancheorganisatie FOCWA. Op elke autoschade reparatie ontvangt de klant een FOCWA Garantie, zodat hij nooit voor onaangename verrassingen komt te staan en verzekerd is van de hoogste kwaliteit.

Van schade naar geld besparen in vijf stappen
Fleetservice Nederland werkt in de volgende vijf stappen toe naar schadeherstel.

Stap 1: Afspraak
Er dient enkele weken van tevoren een afspraak gemaakt te worden.

Stap 2: Inspectie volgens innameprotocol
Ons gespecialiseerde team inspecteert uw auto volgens het innameprotocol van uw leasemaatschappij. Het gaat er ons om dat u zo veel mogelijk kosten bespaart. Dus schade die is toegestaan laten we met rust.

Stap 3: Rapportage en kostenplaatje
Wij bepalen de omvang van de schade, maken foto's en stellen een schadedossier op. Op basis daarvan adviseren we u over de voordeligste oplossing. U kunt rekenen op een kundig en eerlijk advies. Worden de kosten via uw verzekering verrekend? Dan regelen wij de financiële afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij.

Stap 4: Vakkundig schadeherstel
Demontage, plaatwerk, spuiterij en montage.

Stap 5: Finishing touch
Wij wassen de auto en reinigen het interieur. De auto oogt weer als nieuw en is vakkundig en duurzaam gerepareerd. U kunt deze met een gerust hart inleveren bij uw leasemaatschappij.

Informatie
Om er zeker van te zijn dat Fleetservice Nederland alle schade voor het einde van het leasecontract of een berijderswisseling volledig kunnen herstellen, moet de klant enkele weken van tevoren een afspraak maken. De auto kan online aangemeld worden via www.fleetservicenederland.nl of 0413 - 31 09 82. Wanneer het gaat om een personenauto kan de klant gebruikmaken van vervangend vervoer. Fleetservice Nederland is gevestigd op de Mandenmakerstraat 2 in Uden. Het bedrijf is maandag tot en met vrijdag geopend van 8.00 tot 17.30 uur, en zaterdag van 8.00 tot 13.00 uur.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant