Nieuw logo voor Markant Uden

  •   keer gelezen   Kunst en cultuur
UDEN - Markant Uden gaat het nieuwe jaar in met een nieuwe ‘look’. Een nieuw logo en bijpassende huisstijl moet de nieuwe opzet van het bedrijf beter naar voren brengen.

[image=230876]

“We hebben gekozen voor een geheel nieuw logo in de kleuren zwart en rood. De kleur rood vertegenwoordigt het theater en in combinatie met het zwart is het een modern en passend logo geworden. Ook de schuinte en de beweging in de letters sluit aan bij de uitbreiding van ons aanbod”, aldus Monique Nelson van de afdeling Marketing. “Vanaf het voorjaar hebben we gekozen voor een ‘zachte’ overgang naar een nieuwe huisstijl”, vervolgt ze, “maar in de loop van het jaar bleek dat het logo niet meer paste bij onze nieuwe identiteit. We zijn veranderd en we gaan nog meer veranderen. We zijn op weg naar Markant Uden, op weg naar een nieuwe huisvesting en daar hoort een nieuwe huisstijl bij.”

Maandladder
Nu het nieuwe logo en de slogan ‘Altijd een bijzonder moment’ is gekozen, moet er nog meer werk worden verzet. Alles waarop een logo van Markant Uden of Theater Markant staat moet worden aangepast. Denk hierbij aan enveloppen, briefpapier, visitekaartjes, de website, tickets, maar ook de kleding en de maandladder. Deze laatste is als eerste aangepast en geproduceerd en wordt onder 50.000 huishoudens in de regio Uden verspreid. In oktober 2013 wordt het nieuwe Markant Uden geopend.
Meer berichten