Theater Markant onderzoekt eigen imago

  •   keer gelezen   Kunst en cultuur
UDEN - Een eindejaarsstudent van de NHTV, internationale hogeschool van Breda, doet momenteel onderzoek naar het imago van Theater Markant in het kader van zijn afstudeeronderzoek voor de studie Vrijetijdsmanagement.

In dit onderzoek wordt onderzocht wat de identiteit van Theater Markant is, zou kunnen zijn en hoe deze identiteit zich intern en extern uit. Respondenten wordt gevraagd om Theater Markant te karakteriseren en met de antwoorden wordt geprobeerd een beschrijving te geven van wat het theater is en wil zijn maar vooral ook hoe het publiek het theater ziet en zou willen zien.
Met deze resultaten en aanbevelingen wil het theater gehoor geven aan de wensen van het publiek en een publiekgerichte strategie vormen.
De resultaten van dit onderzoek worden naar verwachting medio juni 2009 gepresenteerd zodra deze bekend zijn.
In de eerste helft van het seizoen 2008-2009 deden studenten Vrijetijdsmanagement van de NHTV, een loyaliteitsonderzoek onder de Vrienden van Theater Markant. Die bleken zeer tevreden te zijn.

[image=86153]
Meer berichten